Ulusoy Un A.Ş. şirketin gelişimine bağlı olarak uzun zamandır kullandığı marka kimliğinin yenilenmesini talep etti. 45 yılı devirmiş ve piyasada bilinirliği yüksek bir şirket için zorlu bir karar ve uygulama süreci başladı.

1969 yılında kurulan ve 1989 yılından bu yana Türkiye’nin en büyük un üreticileri arasına girmiş olan şirketin piyasada mevcut imajını güçlendirecek ancak geleneği bozmayacak bir revizyon yapılması planlandı. İlk aşamada kullanılan yazı tipleri ve kurumsal tipografi, modern ve şirketin uluslararası yaklaşımına uygun bir şekilde yeniden tasarlandı. Tüm ambalajlar oluşturulan yeni görsel kimlik ile yeniden tasarlandı. Kurumsal kimlik değişikliği vurgulamak ve duyurmak amacıyla bir kurumsal katalog hazırlandı. Bir kaç haftalık bir Ulusoy un ile hazırlanmış ürünler stüdyo ortamında fotoğraflanmış ve illüstrasyonlarla güçlendirilen görsel arşiv baştan sona yenilendi.