50 yılı aşkın bir geçmişe sahip firmanın kurumsal kimliği; üçüncü kuşakla birlikte modern bir iletişim dili kullanılarak yeniden tasarlandı.
Türk döküm şirketlerinin ortaklaşa kullandığı görsel gelenekten sıyrılıp ihracatının büyük bölümünü yaptığı avrupa ülkelerinde rahat kavranacak, sade ve esnek bir kurumsal kimliğe karar verildi. İlk aşamada logo, kurumsal tipografi ve kurum renklerinin tespiti yapıldı. Daha önce ağırlıklı sektörel bazda değerlendirilen ve çokça ürün görseli kullanılan kataloglardan ayrı kurumsal dili yansıtan, firmanın iş süreçlerini özetleyen kurumsal bir katalog hazırlandı. Web sitesi yine sade bir versiyonla değiştirildi. Fuarlarda kullanmak üzere video çekimleri yapılarak firmanın hem geçmişten gelen gücü hem de gelecek için yaptığı yatırımlar vurgulandı.